Menu

Thursday, August 1, 2019

ෆෙයාවෙල් නාඩගම..


මාලිංගගේ අන්තිම වන්ඩේ මැච් එකෙන් පස්සෙ තිබුණු presentation ceremony එක මාලිංගගෙ පෞද්ගලික පාටියක් කරගත්ත එකට මම පෞද්ගලිකව විරුද්ධයි. හෙන දිග කතාවක් කරලා, සනුහරේම පිට්ටනියට ගෙනල්ලා, තෑගි දීලා, හෙන නාඩගමක් නටලා මම පොරක් කියාගත්ත එකම මට විකාරයක්.

මේ මොන හත්තිලව්වක්ද මේ යකා මේ කරන්නෙ කියලා හිතුනු මට ඊයෙත් ඒ කෙළියම දැක්කම මේක ලියන්නම හිතුන. මේක දිගට යන වැඩක් වෙයිද? අම්මා, තාත්තා, නංගි, මල්ලි, පුංචි අම්මා, අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටි, යාලුවගේ නංගි, ඇච්චො බැච්චො සේරම පිට්ටනිය මැද්දට ගෙනත් මේ මොන මඟුලක් කරනවද?

මුලින්‍ම තමන්ව හොයාගත්ත නැත්තං හඳුනගත්ත කෝච්ට පොඩි වචනෙකින් ට්‍රිබියුට් එකක් දෙන එක, අම්මව තාත්තව වයිෆ්ව මතක් කරන එක ඕකේ. මම හිතුවෙ පොඩිකාලෙ ප්‍රැක්ටිස් යද්දි වඩේ කාපු තැන වඩේ ඇන්ටිවත් ගෙනල්ලා මේ තමයි මම බඩගින්නෙ ඉන්නකොට දවසක් ඇවිත් වඩේ එකක් දීලා මගේ බඩගින්න නිවපු වඩේ ඇන්ටි කියලා එයාවත් එක්කං එයි කියලා.

ඒ තරං ප්‍රාථමිකයි ඒ වැඩේ. මේක යකෝ චම්පක රාමනායක කියන්නෙ අපේ නැෂනල් ටීම් එකේ කෝච් කෙනෙක්. ඒ කාලෙ ඉතිං පොර තමයි හැමෝවම පුහුණු කරන්නෙ. ඒක එයාගෙ ජොබ් එක. ඒකට දැන් ටීම් එකේ හැම එකාම ටීම් ජර්සි එක ගානෙ රාමු කරලා ගෙනත් දෙන්න ගත්තොත් ඒවා තියන්න වෙන ගෙයක් හදන්න වෙනවා පොරට. අනික ඒක දෙන එකේ අවුලකුත් නෑ. ආසාවනෙ. ඒත් මේ  ලෝකයක් ඉස්සරහා දීලා මොනා බලාපොරොත්තු වෙනවද මටනං තේරෙන්නෑ. ෂේප් එකේ බිස්කට් පැකට්එකකුත් අරගෙන ගෙදර ගිහින් කතා කරලා තේකක් බීලා මේක දීලා ආවනං මදැයි. 

මාලිංග කොහොමත් සංදර්ශණ වලට දස්සයා. ඒත් මේ කුලේ.
අනේ මන්දා. මේවා මීට වඩා professionally වෙන්න ඕන කියන එකයි මගේ අදහස.

අවශ්‍ය දේවල් කරන්න ඕන තැන, විදිය, වෙලාව ගැන මීට වඩා සෙන්ස් එකක් මේ යක්කුන්ට නැති එක හෙන අවුලක්. මොකා වුනත් පිටිපස්සෙ ඉඳන් මේවා මෙහෙයවන එවුන් ටිකක් ඉන්නවා කියන එකත් පැහැදිලියි. අනේ මේ උන්ට වැඳලා කියන්නෙ. ඉස්සරහට යන්න ඉන්න උන්ට මේ ගොන්පාට්නං කරන්න උල්පන්දං දෙන්න එපා. පව් අහිංසකයො ලෝකයක් ඉස්සරහා ජෝකර්ලා වෙනවා. කොච්චර වුණත් නැෂනල් ටීම් ප්ලේයර්ස්ලානෙ. මාලි නිසා කුලේ මේ වැඩේ කලා වෙන්න පුලුවන්. කුලේ නිසා තව සමහරු මුලා වෙන්න කලින් මේක නැවතුනොත් ඇති. රට්ටු හිනස්සන වැඩ මෙව්වා..

බනින එකෙක් බැනාං. හිතෙන දේ ලිව්වා..

No comments:

Post a Comment